Part Forana 06/07/2016

L'Ajuntament de Calvià intenta contrarestar la mala imatge de Magaluf a les xarxes socials

L'Ajuntament ha llançat una campanya digital en què s'animarà els visitants a compartir conductes cíviques a Instagram i Twitter

Ara Balears
1 min
La presentació de la campanya aquest dimarts a Magaluf

PalmaL'Ajuntament de Calvià va presentar aquest dimarts la campanya '#Magalive: You decide de role you play'. La intenció de l'Ajuntament, que col·labora amb la Fundación Calvià, és contrarestar la mala imatge de Magaluf a les xarxes socials com a destinació turística d'oci. L'acte va tenir lloc a l'hotel Wave House de Magaluf.

La campanya consistirà en un concurs en què s'animarà els turistes a compartir en xarxes com Instagram i Twitter escenes viscudes al municipi que siguin una mostra de civisme. Els diferents premis els aportaran les empreses privades que també participen d'aquesta iniciativa. Animant els turistes a compartir les seves bones experiències a la xarxa, l'Ajuntament vol compensar el material desfavorable que es troba en cercar etiquetes com #Magaluf i #Puntaballena.

Per això, s'han creat dos personatges, James i Jane, que recreen dos tipus de conductes diferents: mentre que James s'engata i reprodueix la imatge negativa de Magaluf, Jane té una conducta molt més responsable. Els dos joves apareixen en un vídeo que simula un videojoc que ha de servir per conscienciar els visitants més joves.

A més del vídeo, s'ha creat una pàgina de Facebook i s'han fet un total de 200 cartells i 3.000 adhesius que promocionaran la campanya fora de les xarxes socials, als carrers i comerços de Magaluf.

stats