La plantilla del 'call center' de la Fundació Bit cobrarà finalment l'antiguitat

El comitè d'empresa i el Govern han arribat a un acord aquest dimarts 

Les reclamacions del personal del 'call center' de la Fundació Bit estan més a prop de complir-se. El Govern i el comitè d'empresa de la fundació han arribat aquest dimarts a un acord per fer possible les millores que reivindicaven els treballadors. 

Segons ha informat l'Executiu balear en un comunicat, la gerència de la Fundació Bit s'ha "compromès a fer arribar una relació de llocs de feina a la Conselleria d'Hisenda i Administracions Públiques abans del 31 d'octubre". Una vegada tinguin la relació, la Comissió de Retribucions es reunirà per donar-li l'aprovació "amb la màxima celeritat" perquè al novembre es pugui fer efectiu el pagament de l'antiguitat al personal

Aquest pagament, tal com s'explica a la nota, va ser reconegut a la darrera Llei de pressupostos, "després de 14 anys sense percebre aquest complement", tot i que estava condicionat a l'aprovació de la relació de llocs de feina. Aquesta s'havia d'aprovar el 2013, encara que finalment ha estat negociada amb el comitè d'empresa després que passàs durant el darrer any pels caps d'àrea de l'empresa i el personal. En aquest document s'hi ha inclòs més d'un 80% de les aportacions de la plantilla i els sindicats

EDICIÓ PAPER 04/07/2020

Consultar aquesta edició en PDF