Inderum s’estrena al passeig de Gràcia amb 48 creadors catalans
Inderum -llegit com si estigués escrit en anglès: In the room -és una empresa nascuda de la mà de dues especialistes en organització d’esdeveniments per crear pop-up stores -botigues efímeres- en diversos llocs en cada edició. El context on se celebrarà el primer Inderum són els apartaments turístics Sixtyfour del passeig de Gràcia número 64 de Barcelona. Concretament se n’ocuparan sis, que seran l’espai on 50 creadors d’“art, moda i disseny” exposaran els seus productes a les habitacions, les cuines i fins i tot els lavabos d’aquests immobles de luxe del centre de la ciutat.
Aquesta primera edició compta amb 50 firmes d’autor com a protagonistes, 48 de les quals són catalanes -majoritàriament de Barcelona-, que posaran a la venda les seves creacions durant aquest cap de setmana a les persones que s’hagin registrat a l’esdeveniment a través de la seva web (www.inderum.com ). El llançament d’aquesta marca -que es vol perpetuar entre els barcelonins, com ja han fet alguns mercats de carrer- compta amb diverses activitats i sortejos per a tots els visitants. Fins i tot tant dissabte com diumenge hi haurà un espai per distreure els nens a la terrassa de l’apartament 800 de l’edifici.
Les marques que s’hi poden trobar, pràcticament totes emergents -algunes amb mesos de vida-, són del tot variades. Hi ha des dels coixins naïf i encoratjadors de Friday Again! fins a la firma de moda made in Barcelona Iconic, passant per les fundes d’iPhone de fusta o pell de Palila. Entre les propostes més innovadores hi ha les ulleres de lents intercanviables d’Uniqbrow i els productes lluminosos de luxe de BeMOSS.