Societat 08/10/2021

El Consell de Mallorca promociona l'illa com a destinació per aprendre el castellà

La Fundació Mallorca Turisme pretén arribar així a un perfil de visitants que ajudin a desestacionalitzar la temporada

1 min
Alguns dels joves que participen en el programa.

PalmaLa Fundació Mallorca Turisme ha posat en marxa una iniciativa per promoure l'illa "com a destinació turística entre els estudiants universitaris que volen aprendre la llengua castellana", segons ha informat el Consell de Mallorca en un comunicat. Es tracta d'un famtrip organitzat en col·laboració amb la Federació Espanyola d'Escoles d'Espanyol com a Llengua Estrangera (Fedele), la Fundació Turisme Palma 365 de l'Ajuntament de Palma, l'Àrea de Promoció Econòmica i Turisme de l'Ajuntament de Sóller i Patrimoni de l'Ajuntament d'Alcúdia.

Es tracta d'una de les activitats dissenyades "per promoure productes turístics nous", ha indicat el Consell en una nota de premsa. Amb aquesta mesura pretenen arribar a un "perfil de visitants que, a més, mostren un especial interès per altres productes de caràcter especialment desestacionalitzador, com ara el cultural i actiu, així com el gastronòmic", afegeixen.

Els estudiants que hi participen són joves universitaris d'Itàlia i Alemanya que han guanyat la gimcana virtual organitzada per la Fedele –amb el suport de Turespaña, l'Instituto Cervantes, diferents ambaixades i conselleries de Turisme d'Espanya, entre altres–. Durant 15 dies visitaran l'illa amb una estada que s'estructura en dues fases: una de centrada en la formació i una altra de centrada a conèixer l'illa en profunditat. Així, del 4 al 10 d'octubre passejaran per diferents municipis com Alcúdia, Valldemossa i Sóller.

stats