Marilyn Monroe reviu com a ambaixadora de Max Factor

Marilyn Monroe reviu com a ambaixadora de Max Factor
Judit Monclús
08/01/2015
2 min

BarcelonaEl 5 d’agost d’aquest any es compliran 53 anys de la misteriosa mort de Marilyn Monroe. Aquella data del 1962 va convertir-se en el punt de partida del naixement d’un mite i d’una icona de la bellesa que s’ha mantingut inalterable dècada rere dècada. Tant és així que la firma de cosmètics Max Factor ha decidit nomenar Monroe com la nova ambaixadora de la marca en l’àmbit mundial i, per aquest motiu, la famosa actriu es convertirà en la imatge principal de les campanyes de publicitat que durà a terme la companyia al llarg del 2015. Precisament aquest any es compleixen 80 anys des que Max Factor Junior va obrir les portes del seu estudi de maquillatge a Hollywood que tanta fama li va reportar i pel qual van passar la majoria de les estrelles sorgides aleshores a la Meca del cinema nord-americà.

Durant la dècada dels quaranta l’estudi de maquillatge de la coneguda marca va convertir-se en el responsable del canvi d’imatge de la jove actriu encara coneguda llavors amb el nom de Norma Jean Baker. Amb la mirada tímida i els cabells foscos, després de passar per l’aleshores coneguda com la Blonde Room de Max Factor, va tenyir-se de ros platí, un dels elements més característics de l’eterna Marilyn.

Dos rostres i una imatge

El nomenament de l’actriu com a ambaixadora de la coneguda marca de cosmètics ha arribat acompanyat per una imatge que contraposa els rostres de Marilyn Monroe abans i després de passar per les mans dels experts estilistes de la firma. En declaracions a la revista Vogue, Pat McGrath, directora creativa internacional de Max Factor, va assegurar que la famosa actriu “va convertir els sensuals llavis vermells, la pell cremosa i els ulls delineats de manera més espectacular en el look de bellesa més famós de la dècada dels quaranta” i que és el que segueix dominant la indústria de la bellesa i de la moda. “Defineix el veritable concepte del glamur, no n’hi ha d’altre que se li pugui comparar”, va subratllar.

Al novembre l’actriu Gwyneth Paltrow, també imatge de Max Factor, es va transformar en una moderna interpretació de Marilyn Monroe per celebrar l’empremta que la firma ha deixat en l’estilisme femení durant les últimes dècades i que va quedar plasmada en la col·lecció de fotografies Max Factor’s 100 years of glamour. A partir d’ara, i en el marc de l’aniversari de la firma de bellesa, diverses celebritats s’uniran a la campanya publicitària de la marca i mostraran el seu rostre abans i després de maquillar-se amb els cosmètics ideats per Max Factor.

stats