Publicitat
Publicitat

CaixaBank llança una nova línia de negoci per reforçar el lideratge en el mercat turístic i hoteler

CaixaBank Hotels&Tourism oferirà atenció personalitzada mitjançant 30 professionals

CaixaBank amplia les seves línies de negoci. Ara el banc posa al mercat una nova línia de negoci creada per consolidar el lideratge de l'entitat en el mercat turístic mitjançant un nou model de proximitat amb les empreses i negocis hotelers per mitjà d'un servei especialitzat, CaixaBank Hotels&Tourism. 

L'objectiu d'aquesta iniciativa és oferir a les empreses l'atenció personalitzada que necessiten gràcies a un equip de 30 professionals que oferirà a cada client un servei de valor afegit basat en l'execel·lència, la qualitat i la proximitat. Aquests professionals estaran repartits per tot el territori de l'Estat.

L'entitat, presidida per Jordi Gual i dirigida pel conseller delegat Gonzalo Gortazar, és el banc de referència en el sector turístic. Té més de 14.000 clients i un volum de negoci de 5.000 milions d'euros. A més, sota la marca CaixaBank Hotels&Tourism, l'entitat preveu un creixement d'un 20% del volum de negoci en el primer any d'activitat. 

Segons Juan Alcaraz, director general de CaixaBank, "amb CaixaBank Hotels&Torusim volem ajudar els nostres clients a mantenir el lideratge mundial en aquest sector, que sens dubte és un dels més estratègics i importants en el conjunt de l'economia espanyola, segons que indicava amb detall l'informe mensual de juny publicat per CaixaBank Research".

Actualment dos de cada tres hotels són clients de CaixaBank, més d'un 63% del total.

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT

EDICIÓ PAPER 15/04/2018

Consultar aquesta edició en PDF