Publicitat
Publicitat

TURISME

Barceló defensa la seva gestió al capdavant de Turisme

El vicepresident ha insistit que el cessament de Muñoz ha estat "per responsabilitat política", però ha deixat clar que no dimitirà

El vicepresident i conseller de Turisme, Biel Barceló, ha defensat aquest dimecres la seva tasca al capdavant de la Conselleria de  Turisme, on s'està "fent molt bona feina", de manera que "no hi ha cap altra decisió presa", després de l'anunci d'ahir del cessament de Pere Muñoz com a director de l' Agència de Turisme de les Balears (ATB).

Barceló ha respost així al Partit Popular, que n'ha tornat a demanar la dimissió, i, a Podem, que ha sol·licitat una auditoria externa a la Conselleria de Turisme, després del cessament de Muñoz i  que la Fiscalia anunciàs que veu "indicis de prevaricació i tràfic d'influències" en les seves actuacions per haver concedit contractes des del seu càrrec al cap de campanya de MÉS durant la darrera campanya electoral, Jaume Garau.

Barceló ha insistit que el cessament de Muñoz ha estat "per responsabilitat política", però ha deixat clar que no dimitirà en dir que "no hi ha cap altra decisió presa".

"Entenc que el PP, amb la seva demagògia habitual i la seva tasca d'oposició destructora, demani més sang, però nosaltres continuam fent molt bona feina", ha insistit Barceló en una roda de premsa en la qual ha presentat una campanya de turisme interior.

En relació amb la petició de Podem que la gestió de la Conselleria d'Innovació, Recerca i Turisme sigui sotmesa a "una auditoria externa" per comprovar si s'han complert els principis de "transparència i bon govern" pactats en els Acords pel Canvi, Barceló s'ha mostrat disposat a col·laborar.

El conseller d'Innovació, Recerca i Turisme ha deixat clar que des del Govern –i en referència a les peticions de Podem– s'ha anat més enllà dels Acords pel Canvi, ja que no estava inclòs l'establiment d'un límit de places turístiques, "iniciativa del Govern", ni tampoc la moratòria del lloguer vacacional.

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT

EDICIÓ PAPER 10/12/2017

Consultar aquesta edició en PDF