Publicitat
Publicitat

El nostre mitjà

Confés que no tenc ni idea del que ha de ser un diari d'aquest segle. Començ així perquè no cal enganyar ningú; no seria lleial amb els que em coneixen ni oportú pels altres, fer-ho en bon primer dia. Del que estic segur és que, per primera vegada en la història, sabem en temps real què pensa el lector per establir complicitats que ens portin a fer una comunitat de la qual puguem sentir-nos part. No es tracta d'omplir diaris segons tendències ni de cercar incrementar vendes, lectors o clics en subhasta permanent de les plomes professionals, no. Per això he escrit saber què pensa el lector, no només què vol. 

Al mateix temps, el lector ha de saber què en pensa el diari, sense que aquest pensament sigui una cotilla d'un determinat color, molt concret i partidari. No hi ha d'haver més onejar de banderes que les de la recerca de l'objectivitat des de l'honestedat professional, a més del compromís, ferm i sincer, de posar la feina al servei d'una societat millor, més justa, més culta i, en el nostre cas, més orgullosa de la seva llengua, cultura i història.

El lector també ha de saber que hi trobarà veus plurals, opinions amb criteri, de les quals es pot dissentir en debat profitós d'idees. I aquesta és la tasca que m'han encomanat fer en aquest gran projecte informatiu que és l'ARA Balears. Si vosaltres ens acompanyau, us assegur que trobareu un equip humà, professional i il·lusionat, disposat a fer d'aquest mitjà el vostre, el nostre.

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT

EDICIÓ PAPER 15/10/2017

Consultar aquesta edició en PDF