Publicitat
Publicitat

El fals anunci de viatges de luxe per avortar es destapa com una campanya contra la llei Gallardón

La suposada agència de viatges promociona aquest dijous a la seva web fórmules precàries per avortar i les acompanya d'un manifest de denúncia

El que ahir era un 'pack' de luxe per avortar a Londres, aquest dijous s'ha convertit ja en tres propostes de tècniques 'low-cost' –i perilloses– per fer el mateix per no més de 20 euros. La suposada agència de viatges New Life que aquest dimecres va fer anar de corcoll els responsables del transport públic de Barcelona buscant uns cartells que, segons es difonia per les xarxes socials, s'havien col·locat en alguns suports publicitaris –fins que van descobrir que eren muntatges–, avui ha fet un pas més en la seva campanya que ara ja és clarament de denúncia de la llei de l'avortament que prepara el govern espanyol.

A la seva web, a banda del nou vídeo amb les tècniques precàries d'avortament, hi han penjat un manifest en el qual es critica la llei Gallardón i s'explica que la campanya Happy Tour, que van començar a difondre dijous, busca sensibilitzar sobre "la situació d'extrema desigualtat social" amb què es trobaran les dones que vulguin avortar. Titlla de "masclista" i "hipòcrita" l'actitud del govern espanyol.

Des del seu perfil de Twitter continuen difonent missatges sobre el tema, ara ja acompanyats de 'hashtags' de contraris al canvis legislatius de l'avortament.

Visibilitzant l'assetjament sexual