Societat 30/09/2021

Rosalía fa el salt al món de la cosmètica

2 min
Rosalía fa el salt al món de la cosmètica

La cantant Rosalía ha participat en la creació d’una col·lecció de cosmètics amb la marca M.A.C que inclou laques d’ungles i una àmplia gamma de productes per a la cara que reflecteixen el seu particular estil i que sortiran a la venda demà. La M.A.C Cosmetics Aute Cuture Starring Rosalía Collection és la primera col·laboració creativa d’aquesta marca amb l’artista, que fins ara només havia fet d’ambaixadora de la seva gamma Viva Glam.

Rosalía -guanyadora el 2020 del Grammy al millor disc llatí de rock, urbà o alternatiu per l’àlbum El mal querer - ha creat, juntament amb M.A.C, una “col·lecció d’edició limitada” que defineixen com a “estridentment lliure i avantguardista, però inherentment clàssica”. La marca de cosmètica indica que “Rosalía comparteix l’originalitat, el coratge i la força creativa” de la marca.

Les sis laques, en un vermell sensual i tons neutres, i els dos adorns d’ungles de la col·lecció són fidels a l’original estil de l’autora de Malamente, que, a banda de per la seva música, també s’ha fet molt coneguda per les seves extravagants manicures. Per exemple, la que es va fer per al videoclip de la cançó Aute cuture va tenir un gran impacte mediàtic en premsa no musical.

Els noms escollits per als productes de la col·lecció es refereixen a espècies com la farigola, la sal rosa, l’arxiota i el safrà. També a begudes com el cafè o el cafè amb llet i a llaminadures com el caramel. La catalana, de 28 anys, no és ni de bon tros la primera celebritat global que fa el salt al món de la cosmètica, un sector que genera grans ingressos a figures com Kylie Jenner, amiga de Rosalía. Rihanna i Victoria Beckham amb una marca pròpia o Chiara Ferragni per a Lancome són algunes de les famoses que han abraçat aquest sector de la belesa.

stats