'Palma, tot un centre de diversió' pretén incentivar les compres nadalenques a Ciutat

La campanya es mantindrà fins al 7 de gener

L’Ajuntament de Palma, mitjançant PalmaActiva, dona suport a la campanya de dinamització comercial 'Palma, tot un centre de diversió', que promouen les patronals de comerç Afedeco i Pimeco. 

El batle de Palma, José Hila, ha destacat el suport del Consistori: "Són iniciatives que dinamitzen Palma aquests dies tan especials, que complementen els mercats de Nadal i l’enllumenat nadalenc i fan que la ciutat estigui més viva. Com a Ajuntament creim en el petit comerç, un comerç de proximitat que genera activitat econòmica i llocs de feina".

Segons el regidor de Promoció Econòmica i Ocupació, Rodrigo Romero, "per a l’Ajuntament aquesta campanya és d’interès general, i per això a PalmaActiva feim tots els tràmits necessaris perquè totes les activitats hi puguin tenir el seu espai". Romero ha afegit que "aquesta campanya és molt útil, ja que les atraccions fan que la gent vagi al centre de Palma, la qual cosa és positiva per al petit comerç, que alhora veu com s’incrementen les seves vendes".

Romero ha explicat que enguany s’ha modificat el recorregut del trenet que va per la zona de l’Eixample a petició de les patronals: "El motiu és atendre la demanda dels comerços d’aquella zona perquè fins ara no els arribava, d’aquesta manera la ruta del trenet es fa més oberta i acull una major representació de comerços".

L'objectiu de Palma, tot un centre de diversió, és potenciar l'activitat comercial durant els mesos de Nadal i Reis. Per a això, les patronals del sector organitzen un programa d'activitats variades i atractives per a tota la família.

EDICIÓ PAPER 30/11/2019

Consultar aquesta edició en PDF