Opel Insignia: un clàssic estàndard d'èxit mundial
Als Estats Units i al mercat asiàtic el venen com a Buick Regal, a Anglaterra com a Vauxhall, i aquí, l'Insignia és un Opel que vam veure per primera vegada al Saló de Frankfurt de fa deu anys, tot i que encara trigarien a produir-lo en sèrie.
Diverses revisions després, arriba ara aquesta revisió d'un cotxe que, des que va sortir a la llum, ha destacat pel seu nivell estable de vendes. Aquesta reinterpretació d'ara potser no era necessària encara, ja que els compradors d'aquest vehicle busquen, bàsicament, una línia sòbria, sense estridències, i que perduri en el temps. Aquest cotxe el compren amb la filosofia de qui té una americana blau marí i uns pantalons grisos a l'armari. Sempre queda bé.
L'Insignia anterior encara era vigent, sobretot des del punt de vista estètic. Però, aprofitant l'actualització de diversos elements, ara surt aquest restyling que s'ajusta a la plataforma Epsilon II, molt aprofitada també per altres marques que formen part del grup General Motors.
Aquest Opel inclou moltes tecnologies que barregen informació i entreteniment, com ara un touch pad que ens permet escriure amb el dit caràcters per introduir-los al navegador -i fer-lo funcionar amb molta més facilitat- o al nostre smartphone .
Disponible en tres carrosseries (4 portes, 5 i la familiar) i diverses motoritzacions -d'entre les quals destaca la 2.0 turbo de dos litres-, si disposem de l'App MyOpel podem enfocar qualsevol punt del cotxe i obtindrem tota la informació del seu funcionament sense haver de consultar el manual d'ús.
Els preus d'aquesta berlina tan elegant comencen a partir dels 25.875 euros, fins als 49.115 de l'exclusiva versió OPC Tourer, que va equipada d'un vigorós propulsor de 325 cv.