Publicitat
Publicitat

Audiències

Els 648.000 espectadors del Nigèria-Espanya no aconsegueixen fer líder Telecinco

Antena 3 va ser el canal més vist, gràcies a la marató dominical de pel·lícules

La Copa Confederacions segueix marcant la pauta de les audiències aquest juny i el partit entre Nigèria i Espanya no en va ser una excepció: 648.000 espectadors –va ser l'espai més vist del dia– i una quota del 36,6%. Però tot i els bons resultats del futbol, la cadena més vista del dia no va ser Telecinco, sinó Antena 3, que un diumenge més va treure profit de la seva aposta pel cinema –que emet des de les 4 de la tarda fins a les 2 de la matinada amb l'única interrupció dels informatius–: moltes hores que li garanteixen una pujada de la mitjana general. La pel·lícula que els va funcionar millor va ser la de dos quarts de sis de la tarda, 'Un verano en París', que va sumar 374.000 espectadors i un 'share' del 21,2%.

TV3 no va poder passar de tercera i només col·loca els dos 'Telenotícies' i l''APM? Extra' al 'top 10' de programes més vistos. El '30 minuts' dedicat a Beppe Grillo es va quedar en 163.000 espectadors, tot i que va superar 'El objetivo de Ana Pastor', que en va fer 137.000.

El rànquing de canals més vistos queda de la següent manera:

  1. Antena 3 (12,8%)
  2. Telecinco (11,2%)
  3. TV3 (9,1%)
  4. La 1 (7,2%)
  5. Cuatro (6,5%)
  6. La Sexta (4,3%)
  7. FdF (3,0%)
  8. LaSexta3 (2,9%)
  9. 8TV (2,5%)
  10. Neox (2,4%)

I l'acumulat del mes de juny:

  1. TV3 (13,3%)
  2. Telecinco (10,9%)
  3. Antena 3 (10,6%)
  4. La 1 (7,0%)
Postveritat