BARÇA

El Barça i Twitter s'uneixen per oferir contingut blaugrana patrocinat

Gatorade serà el primer patrocinador a anunciar vídeos vinculats del club

El Barça i Twitter s'uneixen per oferir contingut blaugrana patrocinat
Ara
04/09/2015
1 min

BarcelonaEl Barça i Twitter han arribat a un acord que permetrà al Club i als seus patrocinadors, gràcies a la plataforma Twitter Amplify, la inserció de petites càpsules publicitàries en continguts propis del Club. Gatorade, l’empresa de suplements i begudes esportives, és el primer patrocinador del Barça que esponsoritzarà aquests espais.

Amb aquest acord es pretén que els continguts Barça a Twitter, majoritàriament vídeos encapsulats, arribin, de la mà dels patrocinadors, al màxim nombre de seguidors del Club que tenen compte en aquesta xarxa social. En una primera fase aquests continguts es podran visualitzar a través del compte de Twitter en castellà, @FCBarcelona_es, per tal d’incidir especialment en el mercat de l’Amèrica Llatina i en els seguidors del Club en aquest continent.

Aquesta és la primera vegada que Twitter signa un acord internacional d’aquest tipus amb un club de futbol. Els precedents que existeixen en el món de l’esport són algunes lligues d’esports professionals als Estats Units com la NFL, de futbol americà, la MLB, de beisbol, o l’NBA, de bàsquet, i a Europa, la Champions League. Més enllà de l’esport, alguns grups mediàtics com l’ESPN també han utilitzat Twitter Amplify com a eina de patrocini.

stats