Publicitat
Publicitat

BMW Sèrie 3 GT: esportiu, dinàmic i amb més espai

La Sèrie 3 és el puntal de la gamma de BMW. Són cotxes que sempre han tingut un caràcter marcadament esportiu. Però això, de vegades, pot espantar determinats usuaris que busquen altres conceptes més enllà de les prestacions: l'habitabilitat o l'espai interior de càrrega, per exemple.

Com a resposta a aquesta inquietud, a partir del juny trobarem una nova interpretació de la Sèrie 3, que es presenta com una tercera carrosseria que s'afegeix a les ja conegudes Berlina i Touring.

El nou gran turisme (GT) és més gran que les versions ja conegudes de la casa bavaresa. Això li permet incloure elements com una porta posterior més gran -de més fàcil accés- o un maleter de més capacitat gràcies a la revisió del disseny. Els seients del davant ara són més alts, i els del darrere proporcionen un espai més gran per a les cames. Novetats idònies per fer grans distàncies. En general, el Sèrie 3 GT respira més, gràcies a aquests factors de creixement que li han aplicat.

De moment, aquest GT estarà disponible en tres motoritzacions de gasolina, i dues dièsel, i amb uns preus que comencen a partir dels 36.900 euros del 318d. Pel que fa a les motoritzacions de sis cilindres, de moment només sabem el preu del 335i, que valdrà 52.500 euros. Inicialment aquests cotxes els presenten en tres nivells d'equipament, però després de l'estiu hi haurà una versió M, que serà encara més esportiva.

Com que aquest cotxe és més gran, també pesa una mica més. Per mirar de compensar el consum addicional, incorpora un aleró posterior que es desplega sol quan passem de 110 km/h per optimitzar la resistència a l'aire i fer-lo més aerodinàmic i eficient, un sistema que ja hem vist en altres cotxes, com per exemple els Porsche 911.

Històries de superació esportiva