Publicitat
Publicitat

El PP critica la contractació a Emaya d'un 'community manager'

L'empresa municipal assegura que "la part més important de la feina és l'atenció ciutadana a consultes i comunicació d'incidències"

La portaveu municipal del PP, Marga Durán, ha tornat a carregar contra Emaya. Ara, la insistència dels populars s'ha enfocat a criticar la publicació d'un concurs per contractar una persona que gestioni les xarxes socials de l'empresa municipal. Durán ha criticat que suposarà 40.000 euros per un any amb exigències d'un mínim d'un tuit al dia i un mínim de tres publicacions setmanals a Facebook.

Aquestes obligacions, de fet, són les primeres que s'esmenten en el plec de condicions. Ara bé, no seran les úniques funcions que haurà de dur a terme. Segons ha explicat Emaya, "la part més important de la feina és la d'atenció ciutadana a consultes i comunicació d'incidències". És a dir, es planteja aquest lloc de treball com "un servei d'atenció a la ciutadania de més de 8 hores diari", que inclou estratègia de comunicació, pla de continguts, disseny gràfic, escolta activa, informes mensuals i propostes, entre d'altres.

A més, es defensa que es tracta d'un pressupost màxim de 40.000 euros, però que significa que s'hi destini tot. Durán, però, ha exigit "la retirada immediata d'aquest concurs" a la presidenta d'Emaya, Neus Truyol, i ha assegurat que es tracta d'un "malbaratament de doblers públics".

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT

EDICIÓ PAPER 10/12/2017

Consultar aquesta edició en PDF