Publicitat
Publicitat

Guardiola es converteix en el referent de les xarxes socials

La roda de premsa de Josep Guardiola d'aquest dimarts va capgirar l'ideari de la majoria de barcelonistes. El seu to contundent, sense alçar la veu, i dient les coses de manera clara, va provocar tot tipus de reaccions a les xarxes socials de referència, Facebook i Twitter. En aquesta última xarxa, el nom Guardiola es va convertir en trending topic , ésa dir, una de les paraules més utilitzades a l'Estat espanyol del dia. Aleshores, els usuaris van crear el hashtag #totssomguardiola -es tracta d'una etiqueta per trobar totes les citacions- per donar suport i corroborar una per una les paraules que el tècnic va pronunciar a la sala de premsa del Bernabéu.

Una de les grandeses de les noves tecnologies és poder veure com la gent es posiciona a favor d'una causa, i la de Guardiola a Madrid ha estat un detonant més per expressar el que molts culers pensen, que Guardiola, passi el que passi, és més bon entrenador que Mourinho.

Tot i que és simbòlic, la xarxa social es va tenyir de blaugrana les hores abans del partit, cosa que va provocar que molts usuaris ho aprofitessin per dir-hi la seva. També ho van aprofitar els professionals de la comunicació com Joan Maria Pou (RAC 1), que minuts després va afirmar: "Encara no m'he recuperat de l'orgasme que he tingut a la sala de premsa del Bernabéu. Quin recital de Guardiola, mare meva", o la versió contrària que va comentar el director del diari As , Alfredo Relaño: "Guardiola s'ha mourinhitzat . Ja vaig dir que Mourinho és contaminant".

Però no només a Catalunya i Espanya es van comentar les paraules dels dols tècnics. Des de Mèxic fins a Indonèsia, passant per Qatar i l'Índia, es van comentar les paraules de Guardiola i es va aprofitar l'etiqueta #totssomGuardiola per expressar-ho. Això sí, no totes les opinions eren a favor de l'entrenador blaugrana.

Lloc per als més vius

Quan alguna cosa es posa de moda i té un gran volum de visites tothom ho aprofita. Hi va haver diverses empreses que són presents a Twitter que anunciaven els seus productes sota l'etiqueta #Guardiola per arribar a més gent.

El Pep, cada dia que passa, pren més força arreu del món.

PUBLICITAT

EDICIÓ PAPER 04/12/2016

Consultar aquesta edició en PDF
PUBLICITAT
PUBLICITAT