BANCA
Balears 01/11/2014

Banca March renova la seva imatge corporativa

Banca March ha redissenyat la seva imatge corporativa “com a part d’una estratègia de creixement que té com a objectiu consolidar-se com a entitat de banca privada de referència a Espanya”, segons va informar ahir l’entitat

Ara Balears
1 min

PalmaPart de l’estratègia

Banca March ha redissenyat la seva imatge corporativa “com a part d’una estratègia de creixement que té com a objectiu consolidar-se com a entitat de banca privada de referència a Espanya”, segons va informar ahir l’entitat. El banc pretén així contribuir a estendre el seu model de negoci singular i créixer “en el segment de clients amb patrimonis superiors a 300.000 euros”.

El nou logotip, una M formada per tres triangles, representa, segons el banc, “l’alineació d’interessos entre clients, empleats i accionistes, els tres pilars de la filosofia de negoci de Banca March, i simbolitza el creixement conjunt, principi que inspira Banca March des del seu naixement i que es recull en la llegenda que acompanya el logotip: ‘Fer créixer, seguir creixent”.

Visible al novembre

Aquesta nova imatge, que serà visible en les oficines a partir de mitjan novembre, “evoca l’essència de Banca March com a empresa familiar i connecta i empatitza amb les necessitats del client de banca privada”, va explicar ahir l’entitat.

El president de Banca March, Carlos March Delgado, ha destacat respecte d’aquesta qüestió que “és imprescindible compartir valors essencials que ajudin a crear una relació sòlida amb els clients, de llarg termini i rendible entre les parts” .

Segons el president de Banca March, el creixement conjunt no seria possible sense valors com compromís, ambició, integritat, esforç i exigència: “A Banca March aquests valors estan per sobre fins i tot dels nostres objectius de negoci de cada exercici”.

stats