Societat 13/03/2020

Air Europa permet flexibilitat pel coronavirus... però no per als illencs

Els clients amb descompte de resident no poden modificar les reserves en línia, mentre que el telèfon d'atenció al client remet constantment a la pàgina web

Ara Balears
2 min
Imatge d'arxiu

PalmaJust aquest divendres migdia Air Europa enviava un comunicat als clients en què els assegurava que "si han de volar, ho poden fer amb confiança", perquè la companyia "ofereix una flexibilitat sense precedents als seus viatgers, amb mesures per facilitar els canvis de bitllets que estam actualitzant diàriament". Però sembla que aquesta mesura excepcional no s'aplica als illencs, a qui no deixa modificar les seves reserves en línia.

L'ARA Balears ha pogut comprovar que, quan una persona illenca ha volgut fer canvis a la seva reserva feta amb descompte de resident, el missatge que li ha aparegut a la pàgina web ha estat que "la reserva no permet modificacions online si ha comprat un bitllet amb subvenció de resident". Tampoc ho permet si ja ha fet canvis al seu vol anteriorment o si l'ha comprat per agència de viatges.

No només això, sinó que, a causa del gran volum de cridades, el telèfon d'atenció al client està saturat i remet, una vegada i una altra, a la pàgina web. "A causa del gran increment de les telefonades amb motiu del Covid-19, tots els nostres agents estan ocupats. Si la sortida del vol és posterior a les 72 hores, pregam que consultin la normativa especial vigent a aireuropa.com o contacti'ns en els pròxims dies", diu la veu del contestador.

Air Europa ha avisat en el mateix comunicat enviat als clients que "l'excepcionalitat de la situació" pot provocar que els serveis d'atenció al client "no siguin tan eficients com desitjaríem", però que les mesures excepcionals que han pres "no tenen comparació amb cap altra iniciativa similar en la història de l'aerolínia".

Imatge del missatge que apareix en voler modificar una reserva amb descompte de resident en línia
stats