La Fundació Foment del Turisme de Menorca inicia la configuració del seu organigrama

El patronat decideix incorporar a Irene Moya com a gerent i aprova obrir una convocatòria per elegir un responsable de promoció 

Irene Moya és la nova gerent de la Fundació Foment del Turisme de Menorca. Així ho ha decidit el patronat de l'entitat en una reunió en què també s'han establert les bases d'actuacions turístiques per a 2018. Moya arriba després d'exercir durant els últims tres anys d'adjunta a la gerència de l'Agència de Turisme de les Illes Balears, on desenvolupava feines de gestió administrativa, pressupostària i de recursos humans. També era la responsable de coordinar les iniciatives per a les principals fires turístiques.

La incorporació d'Irene Moya és possible gràcies al traspàs de les competències en matèria de promoció turística. A més, el patronat de la Fundació Foment del Turisme de Menorca ha aprovat la convocatòria d'un procés de selecció per escollir un responsable de promoció una vegada es faci efectiva la transferència econòmica que possibiliti la contractació. D'altra banda, s'han avaluat els mercats prioritaris per captar l'interès dels turistes. En aquest sentit, el Regne Unit, Alemanya, França i Espanya continuen al capdavant, sense oblidar els països de l'Europa central com Suïssa, Àustria, República Txeca i Polònia. Uns altres focus d'atenció mereixen Bèlgica, Holanda, Irlanda i els països nòrdics.

El patronat de la Fundació ha establert una estratègia per potenciar Menorca com a destinació turística, la qual cosa implica millorar la imatge, la visibilitat i el posicionament dels valors de l'illa a través de la marca Reserva de la Biosfera. Tanmateix, la Fundació és conscient que això depèn de la millora de la connectivitat fora dels mesos de màxima densitat turística. Per aquest motiu s'intensificaran les converses amb companyies aèries per incentivar l'arribada de turistes.

EDICIÓ PAPER 06/06/2020

Consultar aquesta edició en PDF