La Márquez rèplica, l’Honda més cara de la història
Us agradaria tenir la mateixa moto amb què Marc Márquez s’ha proclamat campió del món? Ara és possible, sempre que us afanyeu a partir de demà a la mitjanit a fer la comanda -imprescindible- a través d’internet, ja que només hi haurà 500 unitats a la venda, perquè la deixaran de fabricar a finals de l’any vinent, i només en faran una cada dia; a mà, òbviament. Ah, i esclar: sempre que disposeu dels 191.000 euros que en demanen. De fet, si la voleu per fer curses en circuit encara n’hi haureu d’afegir 12.000 més, corresponents al kit de competició.
La versió de carrer, una autèntica moto de GP que es pot matricular i equipar amb llums i intermitents, només dóna 159 cavalls de potència (per un pes de 170 quilos), davant dels 215 de la més racing (que en pesa deu menys).
La RC213V-S és l’Honda més cara de la història. I és que estem parlant d’una autèntica animalada, una veritable moto GP per anar pel carrer diàriament que, segurament, es convertirà en una inversió, ja que, pel seu caràcter tan exclusiu, serà molt aviat una de les peces més cobejades pels col·leccionistes més excèntrics. De fet, vés a saber quantes d’aquestes motos arribaran a sortir algun dia dels garatges més elitistes, o a engegar-se.
La rèplica de la moto del pilot cerverí està molt ben feta. Tots els materials emprats són de la màxima sofisticació, i la tecnologia utilitzada, lògicament, és la més avançada que existeix. A diferència de la bèstia que porten els pilots de la marca, aquesta Honda disposa d’arrencada elèctrica, retrovisors, clau de contacte, cavallet, botzina, intermitents i comptaquilòmetres…
Si ja heu fet la sol·licitud per tenir-ne una, us haureu d’esperar a l’octubre, que és quan començaran a servir les primeres unitats.