Foment exigeix a Ryanair un pla de pagament dels descomptes que no ha realitzat

L'aerolínia de baix cost no permetia aplicar tota la bonificació fins aquest dilluns, quan va modificar la seva web

El Ministeri de Foment ha exigit a Ryanair un pla de pagament dels descomptes aeris del 75% que no ha efectuat d'ençà que es va posar en marxa aquesta bonificació, ja que fins aquest dilluns la web de l'aerolínia no permetia aplicar la rebaixa en la seva totalitat. Després de la denúncia de l'associació de consum  Consubal , la pàgina es va modificar per permetre el descompte.

Així ho ha explicat el director general de Ports i Aeroports del Govern, Xavier Ramis, qui ha indicat que si Ryanair no retorna aquests doblers als usuaris als quals no s'ha aplicat correctament el descompte des de dia 16 de juliol haurà d'afrontar les sancions corresponents.

Des de Foment, s'ha reconegut que "la Direcció General d'Aviació Civil està fent un seguiment específic de la incidència detectada a la pàgina web de Ryanair en relació amb l'aplicació del descompte a residents en les tarifes d'aquesta companyia als enllaços de les Balears amb la Península".

Fonts del Ministeri indiquen que "una vegada solucionada la incidència a la seva pàgina web, els treballs actuals se centren a sol·licitar les solucions que des d'aquesta companyia s'implementaran per a aquelles situacions en les quals els ciutadans residents que hagin adquirit bitllets sense bonificació puguin rebre la bonificació a la qual legalment tenen dret".

EDICIÓ PAPER 28/11/2020

Consultar aquesta edició en PDF