Música

El Primavera Sound demana disculpes pels "problemes amb els serveis de barres"

Les cues per aconseguir beguda, per anar als lavabos i per accedir als escenaris principals aigualeixen el retorn del festival

2 min
Vista general de l'escenari Cupra del Primavera Sound el primer dia del festival

BarcelonaCues de més de 45 minuts per aconseguir una cervesa, sobretot entre les 20 h i mitjanit. Cues per anar als lavabos. Cues a les fonts d'aigua. Aglomeracions en alguns accessos als escenaris principals, a més de poca llum en alguna de les zones de trànsit entre escenaris. La primera jornada del Primavera Sound no va proporcionar l'experiència festivalera somiada. Conscients dels problemes, i com a resposta a les queixes del públic expressades tant al recinte de concerts com a les xarxes socials, el festival ha decidit disculpar-se. "Som conscients dels problemes amb els serveis de barres durant el dia d'ahir [dijous] i us demanem disculpes. Estem treballant sense descans per solucionar-los i que puguem gaudir de les properes jornades com ens mereixem", diu el festival.

Els problemes a les barres són conseqüència de diversos factors. D'una banda, del gran nombre d'espectadors que ja hi havia al recinte a les 20 h. A les barres al principi s'organitzava una cua davant de cada sortidor de cervesa, però la distància entre sortidors va fer que s'ocupés tot l'espai de barra, la qual cosa provocava l'efecte festa major, amb desenes de mans intentant cridant l'atenció dels cambrers, i la frustració dels que estaven fent cua. La connectivitat al Fòrum va patir per la concentració de gent, la qual cosa alentia els pagaments amb targeta i mòbil... Són situacions que han viscut molts festivals abans, però al Primavera Sound es viu amb l'agreujant d'una assistència més multitudinària que mai.

El somni d’un festival és que se’n parli més a Instagram que a Twitter. I aquests dies Twitter va ple de comentaris sobre el Primavera Sound. El festival està acostumat a entomar les crítiques quan venen de fora, fins i tot pot rendibilitzar-les a favor seu. Però la cosa canvia quan les queixes venen del públic, que dijous es va sentir maltractat, tal com reflecteix el hashtag #primaverasound.

stats