Torna a obrir, renovada, l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania de l'Escorxador

Es crea un espai d'espera per al públic que evitarà coes a l'exterior

L'Oficina d'Atenció a la Ciutadania de l'Escorxador es reobre a la ciutadania, més ampla i amb millores. La tinent de batle de Funció Pública i Govern Interior, Aurora Jhardi, i la regidora de Participació Ciutadana, Eva Frade, han visitat les obres de millora que s'han efectuat durant les darreres tres setmanes.

Les obres han suposat una inversió de 16.649 euros i permeten que guanyi 20 m2, fins arribar a 80. Amb aquesta ampliació, l'OAC disposa d'un espai destinat a l'espera que fins ara no existia i amplia notòriament la capacitat referent al públic.

Jhardi ha assegurat que implicarà "millorar la qualitat de vida de les treballadores". L'ampliació ha estat possible gràcies a la cessió d'un espai que fins ara emprava la regidoria de Participació Ciutadana.

Palma disposa de nou OAC i la de l'Escorxador és la que té una ràtio de tràmits més elevada. L'any passat se'n van fer 58.200.

EDICIÓ PAPER 07/12/2019

Consultar aquesta edició en PDF