Balears 17/01/2018

Palma es presenta a Fitur 2018 com una destinació cosmopolita i gastronòmica

Noguera: “Palma és una destinació completa i de tot l’any, on el turista trobarà sempre una oferta rica i variada per viure una gran experiència”

Ara Balears
2 min
Els representants del Govern a Fitur

PalmaUna delegació de l’Ajuntament de Palma, encapçalada pel seu batle, Antoni Noguera, i la regidora de Turisme, Comerç i Treball, Joana Maria Adrover, han arribat a Madrid per assistir a la Fira Internacional de Turisme, Fitur. Enguany Palma hi arriba amb la voluntat de promoure els segments de turisme cosmopolita i gastronòmic, estratègics per als mesos de temporada baixa.

Acompanya el batle i la regidora el gerent de la Fundació Palma 365, Pedro Homar. El batle de Palma, Antoni Noguera, ha assegurat que "Palma és una destinació completa i de tot l’any, on el turista trobarà sempre una oferta rica i variada per viure una gran experiència". Fitur és un dels esdeveniments més importants de la temporada, alhora que el millor mostrador per difondre els nous valors, en els quals es basa l’estratègia turística de Palma els mesos de tardor i hivern. En aquest sentit, Noguera ha explicat que som a Madrid per "fer veure als operadors turístics internacionals que, més enllà del sol i la platja, el nostre municipi ofereix un producte cultural, esportiu i gastronòmic ideal per gaudir en temporada mitjana i baixa".

D'altra banda, la regidora ha indicat que a la Fundació Turisme Palma 365 "som conscients de la importància que té el mercat nacional per al nostre destí. De fet, el 2016, els residents a Espanya varen fer 165 milions de viatges pel país, cosa que va suposar un increment d'un 3,7% respecte de l'any anterior".

Així mateix, durant el dematí, la delegació del consistori palmesà ha mantingut diverses reunions amb alguns dels patrons de la Fundació Palma 365, així com també amb mitjans de comunicació especialitzats. El dia central de Palma a Fitur serà demà amb la presentació als mitjans nacionals de la nova estratègia turística i la proposta dels segments cosmopolita i gastronòmic.

stats