Publicitat
Publicitat

Res que càpiga en un contracte

Diu Andy Stalman, un expert en marques, que "la gent ja no vol comprar productes, vol consumir experiències". Això val per entendre el destí de Pep Guardiola: la decisió no podia dependre de res que es pugui consignar en un contracte. Esclar que n'hi ha un, i redactat al detall. Però aquest paper no diu que la cúpula del Bayern -els tres noms d'aquí a la dreta- és futbolera de debò, i no diu que el director tècnic és Matthias Sammer i el tècnic del filial Mehmet Scholl, tots dos futbolistes de l'època de Guardiola i amb qui té una bona relació. I no diu que al Bayern hi ha 9 futbolistes del planter, 6 ben habituals en l'onze. I no diu que a la Bundesliga es pensa, i s'abaixen els preus per afavorir l'aficionat, i els horaris són racionals, i els camps s'omplen i, caram, res s'enfonsa. I el contracte tampoc diu que és la tria que menys incomoditats podia generar. Diguem-ho així.