Societat 27/10/2021

‘Som pagesos de Mallorca’, la nova marca per distingir el producte local de l'illa

Tindran un pressupost de 183.383,64 euros per impulsar el projecte

ARA Balears
1 min
Presentació de la marca

PalmaNeix 'Som pagesos de Mallorca', una nova marca que té com a objectiu garantir que els consumidors distingeixin la fruita i l'hortalissa produïda a l'illa. La marca està integrada per quatre empreses de l'illa: Agroilla, Agromallorca, Terracor i Es Merca i té el suport de la Conselleria d'Agricultura, Pesca i Alimentació.

Aquest dimecres s'ha presentat la marca i el Govern balear ha informat que hi destinarà un total de 183.383,64 euros –el 90% de la inversió que havien demanat– per tal de facilitar l'impuls de la marca i que els pròxims mesos els consumidors puguin trobar ja aquests distintius al producte local mallorquí. A través d'un comunicat, el Govern balear ha destacat que aquesta marca "servirà per garantir l'origen de la fruita i la verdura produïda a l'illa, que serà més fàcil d'identificar i, per tant, es defensa la feina dels productors".

A més, un altre dels objectius associats a aquesta marca és la realització del càlcul del balanç de carboni de les produccions hortofructícoles de Mallorca en comparació amb el producte produït a la Península per tal de conèixer la realitat del producte balear de l'illa.

stats