EROSKI presenta la campaya 'Un llapis que dona esperança' a benefici de Càritas Mallorca
“Amb un gest tan petit com comprar un llapis, es poden aconseguir grans coses per a aquells que ho estan passant realment malament”
PalmaEroski ha presentat aquest divendres la campanya solidària promoguda juntament amb el Rotary Club Mallorca, amb l’objectiu de donar resposta a les persones que Càritas Mallorca assisteix durant l’any per a cobrir les necessitats bàsiques d’habitatge, de subministraments com aigua i llum, d’alimentació així com de salut. Aquesta iniciativa consisteix a oferir als clients d’Eroski un llapis amb 4 models distints al preu d’un euro (1,00 €). Amb el missatge Un llapis que dona una oportunitat. Enguany, la companyia espera vendre’n 15.000 unitats per cobrir necessitats bàsiques a llars amb situació extrema.
“És un plaer col·laborar un any més amb aquesta campanya solidària, que reflecteix els valors d’EROSKI i el nostre compromís amb la societat balear”, ha destacat Alfredo Herráez, director d’Eeroski a les Balears. “Amb un gest tan petit com comprar un llapis, es poden aconseguir grans coses per a aquells que ho estan passant realment malament”, ha afegit Herráez.
Per la seva banda, Joan Bassa, administrador general de Càritas Diocesana Mallorca, ha remarcat que iniciatives solidàries com la promoguda per Eroski i Rotary Club, sumen a favor del projecte social que impulsa l’entitat. La solidaritat de la població es fonamental per a dur endavant l’acció social de l’entitat per a cobrir necessitats bàsiques de persones que estan en situació d’exclusió social i també projectes de capacitació i formació que Càritas Mallorca ofereix a lo llarg per a afavorir un futur laboral.
Enguany, tot el recaptat amb la campanya es destinarà a projectes d’acció social al territori, centrats en donar resposta a les necessitats més urgents de les famílies: alimentació, habitatge, educació, salut i altres recursos bàsics.
A més, una part dels fons es dedicarà a projectes de formació que l’entitat ofereix durant l’any, amb una quinzena de propostes formatives en sectors com la nàutica, electricitat, instal·lació de plaques fotovoltaiques, serveis i restauració. Aquestes formacions tenen com a objectiu millorar l’ocupabilitat i afavorir la inserció laboral de persones en risc d’exclusió.
A l’acte de presentació de la campanya a l’Eroski de Son Moix també hi han assistit els membres del Rotary Club Mallorca Juan Fageda i Queta Romaguera i la responsable de Relacions Institucionals d’Eroski, Joana Manresa, entre d’altres.