Publicitat
Publicitat

Antena 3 emet avui els dos capítols de la minisèrie 'Ben Hur'

Un Ben Hur sense Charlton Heston i rodat amb tecnologia del segle XXI. Aquesta és la proposta d'Antena 3 per a aquesta nit, en què emetrà (22.40 h) els dos capítols de la minisèrie enregistrada el 2009, 50 anys després que la mítica pel·lícula dirigida per William Wyler, que adapta la mateixa novel·la escrita el 1880 per Lew Wallace. La cinta, amb una durada total de 180 minuts i que Antena 3 oferirà en una única entrega, és la primera adaptació d'aquesta història pensada exclusivament per a la petita pantalla, però va comptar amb un pressupost de 16 milions d'euros, per la qual cosa Antena 3 la defineix com una "superproducció". De fet, el canal d'Atresmedia va participar en el finançament d'un projecte que va tenir abast mundial i en el qual van prendre part també cadenes i productores dels Estats Units, el Canadà, Alemanya i el Marroc.

El rodatge va tenir lloc precisament en aquest país africà, i segons Antena 3 va aprofitar "els majestuosos escenaris" que oferia l'entorn de la ciutat d'Ouarzazate com a teló de fons. La cadena detalla, per exemple, que l'escena més emblemàtica de la història, la cursa de quadrigues a mort entre Ben Hur i el seu arxienemic, Messala, es va rodar "en un oasi del desert marroquí". "Hem fet un Ben Hur amb molt realisme, i serà sorrenc, veraç, atractiu i sorprenent", va prometre al seu moment el director, Steve Shill, que ja havia dirigit alguns episodis de la sèrie Roma .

Joseph Morgan dóna vida al protagonista de la cinta, mentre que Stephen Campbell Moore es posa a la pell de Messala i Emily VanCamp es converteix en Esther, l'estimada de Ben Hur. El repartiment inclou actors de tots els països que van participar en la producció, i la representació espanyola la posen Lucía Jiménez ( Los dos lados de la cama ), Miguel Ángel Muñoz ( Un paso adelante ) i el mallorquí Simón Andreu.

La sèrie, estrenada als Estats Units i al Canadà el 2010, arriba ara per primer cop a l'Estat.

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT

EDICIÓ PAPER 19/11/2017

Consultar aquesta edició en PDF