El Consell i diferents hotels presenten Menorca a Cannes com a destí turístic de luxe

Entre els potencials de l'illa destaca la seva autenticitat, el compromís amb la sostenibilitat i la qualitat de les experiències

La Fundació Foment del Turisme de Menorca (FFTM) i cinc empreses hoteleres de l’illa han mantingut més de 40 reunions amb agències especialitzades en el turisme de luxe a la fira ILTM de Cannes. En una edició centrada en el concepte ‘luxe conscient’, Menorca ha captat l’interès dels visitants, segons la FFTM, per la seva autenticitat, el compromís amb la sostenibilitat i per la qualitat de les experiències que s’hi poden viure.

La fira de Cannes, del 2 al 5 de desembre, és un dels certàmens de turisme de luxe més importants del circuit internacional. L’organisme de promoció turística que depèn del Consell de Menorca hi ha assistit conjuntament amb Cugó Gran, Fontenille Menorca, Jardí de Ses Bruixes Collection, Can Faustino i Artiem. L’expedició menorquina ha mantingut una quarantena de reunions amb agències especialitzades en el segment del luxe d’Espanya, França, Itàlia, Bèlgica, Holanda, el Regne Unit, el Brasil, l'Argentina, Rússia i els Estats Units.

Des de la FFTM asseguren que “tothom coneixia o ha sentit parlar de Menorca i mostraven un gran interès per saber tot el que podia oferir als viatgers més exigents”. A més, l’illa sobresurt en el capítol d’oferta d’hotels rurals, agroturismes i hotels d’interior. La FFTM ha emfasitzat el canvi progressiu en el concepte del luxe, tradicionalment associat a la possessió i el gaudi de béns i serveis exclusius, i ara vinculat a la qualitat de vida. L'ILTM de Cannes ha concentrat gairebé 2.000 expositors de 80 països i més de 1.800 compradors i agents de viatge.

EDICIÓ PAPER 17/10/2020

Consultar aquesta edició en PDF