LES AUDIÈNCIES

L’anunci del nou 9-N impulsa TV3

1 min

Ben poques vegades un programa emès a mig matí se situa entre els més vistos del dia, però TV3 ho va aconseguir dimarts amb la compareixença en què el president de la Generalitat, Artur Mas, va informar dels seus nous plans per al 9-N. Aquesta emissió, d’una hora de durada, va tenir 365.000 espectadors -o 435.000, si s’hi sumen els del 3/24- i un 46,2% de quota de pantalla -un 55,4% afegint-hi el canal de notícies-, de manera que es va situar al cinquè lloc del rànquing diari. Això va fer créixer també Els matins, que va fer rècord de la temporada amb 218.000 seguidors i un 31,7% de share -més del doble de la mitjana- i va disparar el TN migdia fins als 710.000 seguidors i el 35,7% de quota, també la millor xifra del curs. Per la seva banda, Divendres va anotar el segon millor resultat de la temporada, amb 234.000 seguidors i un 15,6%. Tot i així, l’èxit no va ser complet: el .Cat especial es va quedar amb 310.000 espectadors i un 10,2% de quota i es va veure superat pels espais nocturns de La Sexta: El intermedio i la pel·lícula Amanecer rojo.

stats