Rapitán: la primera moto, d’aquí un any
Ja n’han fet dos prototips, però encara no han acabat el desenvolupament d’aquesta moto que trenca amb el passat de motors tèrmics de Bultaco. Hauran de passar uns mesos fins que sigui una realitat comercial com la Brinco. Estèticament té molts dels trets de les primeres Bultaco. L’anuncien com un producte futurista i tecnològic amb una autonomia de fins a 200 km i amb un temps de càrrega ràpida inferior a una hora. Camuflada amb altres noms, les primeres unitats ja han participat en competicions per a vehicles elèctrics en què han destacat notablement. Però si no la volem per fer curses, a més de la versió Sport n’hi haurà una altra de més amable. Els tècnics de Bultaco es vanten d’haver engendrat aquest producte partint de zero, d’un full en blanc. El seu orgull es fonamenta en la creació d’una tecnologia pròpia, que ja ha reclamat l’atenció d’alguns programes de subvencions de la UE.