Roberto Llamas: La potència de la marca ‘Eivissa’
El director de l’aeroport d’Eivissa realitza un balanç “molt positiu” de l’exercici passat
EivissaEl director de l’aeroport d’Eivissa, Roberto Llamas (Alacant, 1971), realitza un balanç “molt positiu” de l’exercici passat. “No només pels rècords obtinguts pel que fa a volum de passatgers, sinó també pels resultats i el funcionament global de l’aeroport, fruit de la implantació del pla d’eficiència dut a terme aquests darrers anys per l’excel·lent plantilla que compon l’aeroport, de la qual he de mostrar la meva satisfacció i orgull”, va precisar. A més, Llamas, que va assumir el càrrec l’1 d’abril de 2013, assenyala que el “desenvolupament de l’oferta comercial i els serveis oferts als passatgers són també un factor clau” dels bons resultats. I és que l’ampliació de les infraestructures aeroportuàries, que van començar el 2009 i es van prolongar durant tres anys amb un pressupost total de 72 milions d’euros, va permetre augmentar la superfície de l’edifici terminal amb 17.000 metres quadrats, de manera que actualment disposa de més de 53.000 metres, 5.770 dels quals estan dedicats a serveis de botigues i restauració.
Amb vista a la temporada que arriba, el màxim responsable de l’aeroport d’Eivissa confia que serà “un bon any i podríem batre fins i tot nous rècords en funció de les ocupacions que es vagin obtenint”. I és que el director de les infraestructures aeroportuàries té molt present les 144 rutes i els més de set milions de seients que s’oferiran en aquesta nova campanya. Per Roberto Llamas, l’objectiu a perseguir el 2015 és el d’obtenir “el màxim rendiment de la infraestructura aeroportuària, amb capacitat suficient per atendre la demanda present i futura, a disposició dels nostres clients, passatgers i companyies aèries”. Així mateix, preveu incrementar “el nivell de satisfacció dels passatgers al seu pas per l’aeroport”, apunta.
Llamas destaca que la possible causa que ha motivat un creixement en l’arribada de passatgers durant l’any passat és “l’èxit de la marca d’Eivissa i Formentera”, però també “l’èxit en els exercicis de promoció de noves rutes”.