Publicitat
Publicitat

Aina Vives, nova directora de l’ARA Balears

La nova etapa del diari impulsarà l’oferta digital i el desenvolupament de nous productes i continguts

L’ARA Balears ha designat la periodista Aina Vives com a directora del diari en substitució de Ferran Aguiló, a qui l'empresa agraeix la seva tasca i dedicació els darrers dos anys per consolidar el diari com la publicació de referència en català a les Illes.

L’anunci s’ha fet aquest dimarts a tot l’equip de periodistes i a tot el personal del diari, amb presència de la nova directora, la qual s'incorporarà al càrrec de manera efectiva els propers dies. La periodista s’ha compromès a mantenir els trets distintius que ha defensat l’ARA Balears fins avui. El diari, però, inicia una etapa de canvi en la qual es donarà un nou impuls a l’oferta digital i el desenvolupament de nous productes i continguts. La primera aposta de la nova direcció és augmentar els continguts en digital. Vives arriba a la direcció “amb la voluntat de donar la màxima ambició digital al projecte del diari ARA Balears, que té una edició en digital els set dies de la setmana i dos dies d’edició en paper”. Vives serà també la responsable de les relacions institucionals i de desenvolupament de la marca del diari ARA Balears i serà fonamental en la implementació de la nova estratègia empresarial.

Aina Vives és llicenciada en Ciències de la informació per la Universitat Autònoma de Barcelona i després va fer el màster en Direcció de Màrqueting Digital i Comunicació Empresarial a Internet (Web 2.0) a l’Escola Superior de Negocis i Tecnologies ESDEN i un màster en Analítica Web a KSchool. Ha treballat com a redactora al ‘Diari de Balears’, al ‘Diario de Mallorca’, a la ‘Voz de Baleares’, ha col·laborat en la revista ‘Presència’, entre d’altres. Ha treballat en el diari ‘El Punt/Avui’ i com a delegada del diari ‘El Punt’ a les Illes Balears, i va ser cap de premsa de la Conselleria de Presidència al Govern de les Illes Balears durant la legislatura 2007/2011.

Pel que fa al món de la comunicació i l’analítica web, té una llarga experiència com a assessora i consultora de diverses empreses i, actualment, té un projecte d’empresa propi de comunicació, analítica web i online intelligence. La seva llarga experiència com a periodista i com a cap de premsa li ha permès tenir una visió global del món de la comunicació i aconseguir un alt nivell a l’hora de difondre notícies.

Etiquetes

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT

EDICIÓ PAPER 10/12/2017

Consultar aquesta edició en PDF