Enbreu
Part Forana 26/02/2014

Selva aposta per la promoció turística amb un web i rutes

El web, que ahir es presentà als empresaris, està disponible en sis idiomes i inclou informació del poble i dels quatre nuclis: Caimari, Moscari, Binibona i Biniamar

M.b.
1 min

SelvaPromoció

L’Ajuntament de Selva presentà ahir les iniciatives que durà a terme per promocionar la marca turística. En les II Jornades Turístiques, exposà dues propostes: un web de promoció, www.selva-portal.com; i l’habilitació de rutes de senderisme per la comuna. “L’objectiu és moure l’economia del poble i donar a conèixer el nostre patrimoni públic i cultural”, afirmà el batle, Joan Rotger.

El web, que ahir es presentà als empresaris, està disponible en sis idiomes i inclou informació del poble i dels quatre nuclis: Caimari, Moscari, Binibona i Biniamar. Les dues rutes senderistes -una per a famílies i l’altra per a esportistes- travessen la comuna. “Amb aquest projecte donam feina a sis persones sis mesos”, indicà el batle. Els treballadors s’encarreguen de condicionar el camí i habilitar elements etnològics, com un forn de calç. Està previst que les rutes s’obrin al juny.

El projecte té un pressupost de 67.000 euros i està finançat un 80% per l’associació per al desenvolupament rural Mallorca Rural (finançat amb fons Leader) i un 20% per l’Ajuntament. Pel que fa a les places turístiques, Selva té 12 hotels rurals, que ofereixen més de 200 places; i més de 90 habitatges vacacionals.

Nou logotip de Can Picafort

Altres municipis de l’illa estan fent feina per promocionar una marca turística pròpia. És el cas de Santa Margalida, que en el darrer ple aprovà l’adopció d’un nou logotip per al nucli de Can Picafort. Agafa com a imatge representativa una torre d’enfilació vermella, acompanyada d’un sol de color groc i una pinzellada de color blau, que representa la mar.

stats