Balears 22/07/2016

Recomanacions als afectats per la fallida de Low Cost Travel

El director general de Consum va comentar que han arribat queixes al Govern a través de diferents correus electrònics

M. T.
1 min

PalmaEl director general de Consum, Francesc Dalmau, va advertir ahir als turistes afectats pel tancament del touroperador Low Cost Travel que no han de tornar a pagar per un servei que ja han abonat i que els hotelers han de reclamar a l’empresa que ha fet fallida.

“Una persona que ha pagat per un servei no pot pagar dues vegades per la mateixa cosa. L’hoteler no ha de reclamar al consumidor, sinó a l’empresa i, en tot cas, el que ha de fer és apuntar-se a la llista de creditors”, va llançar “com a avís per a navegants” Dalmau.

El responsable de Consum també va comentar que han arribat queixes al Govern a través de diferents correus electrònics, fins i tot a l’Institut d’Estudis Baleàrics, uns correus que s’han redirigit a la Conselleria de Turisme, encarregada de gestionar les reclamacions.

“Els turistes no tenen motius per preocupar-se, han d’estar tranquils i gaudir de les Balears”, va afegir Dalmau.

El responsable de Consum del Govern també va criticar la manera com va tancar Low Cost Group, redirigint els usuaris de la seva pàgina web cap a la de la Caib, com si el Govern fos responsable de la fallida. Fonts de la Conselleria de Turisme van indicar fa uns dies que dels 20.000 clients que calculen que tenien contractats amb Low Cost Travel viatges a Balears són pocs els que s’han vist sorpresos per la fallida enmig de les seves vacances.

Aquests, segons l’Executiu, tindrien garantit el viatge de tornada al seu lloc d’origen. Respecte a l’allotjament, hi ha diferents situacions, però Turisme només ha tingut coneixement de dos casos de conflicte entre hotels i clients.

stats