Societat 22/04/2022

Palma engega una campanya per atreure el turisme americà

La Fundació Turisme Palma 365 va fer un total de 64 accions promocionals i de comunicació l’any 2021

ARA Balears
2 min
Primer Patronat de l’any de la Fundació Turisme Palma 365

PalmaLa Fundació Turisme Palma 365 ha anunciat que fa una campanya per promocionar turísticament la ciutat amb l'objectiu d'atreure els viatgers d'aquest mercat. Segons han detallat, a través d'una nota de premsa, es tracta de la primera acció que desenvolupa en aquest sentit i està previst també el llançament d'una nova campanya de marca i nous esdeveniments de dinamització durant els mesos de novembre i desembre, per tal d'aconseguir estendre la temporada turística a tot l'any.

Aquests projectes s'han presentat aquest divendres en el primer patronat de l'any, on també s'ha aprovat la memòria d'activitats i els comptes anuals de l'exercici del 2021. En aquest sentit, el gerent de la Fundació, Pedro Homar, ha explicat les activitats més destacades del 2021 i ha donat compte de l'estat del Pla d'actuació del 2022.

Pel que fa a les accions del 2021, Homar ha explicat que es varen dur a terme un total de 64 accions; 43 promocionals i 21 de comunicació i relacions públiques. De totes aquestes actuacions, el gerent n'ha destacat les cinc més importants a nivell promocional i de projecció, tant estatal com internacional: Masterchef que va tenir una quota de pantalla d'un 15% i una audiència acumulada de 4.446.000 espectadors; l'entrega de premis dels 40 Principals, un important esdeveniment que va acollir Palma i que va tenir un retorn econòmic de 15.000.000 €, es varen publicar 1.597 articles, i una gran repercussió a xarxes socials de destacats prescriptors; Tours virtuals; la campanya de rellançament de la destinació, i Traverse, una trobada a Palma de més de 200 creadors de continguts.

La trobada ha servit també per aprovar els plecs per a la contractació del servei de comunicació i relacions públiques als tres principals mercats emissors (estatal, el Regne Unit i Alemanya), perquè desenvolupin i executin els plans i les accions de comunicació exterior, i la contractació per desenvolupar una campanya de comàrqueting al mercat francès.

La regidora de Turisme, Sanitat i Consum, Elena Navarro, ha destacat que aquestes campanyes són "clau" per garantir la millora de la qualitat turística de la ciutat. "És important consolidar Palma com una destinació de tot l'any, sostenible i de qualitat", ha remarcat Navarro.

stats