Societat 29/04/2021

Menorca inverteix 130.000 euros per a presentar-se com un destí sanitari segur

Hi haurà presència amb anuncis a diverses televisions i la difusió d'informes de covid

Iván Martín
2 min
Els responsables turístics de Menorca a la roda de premsa de presentació de la campanya.

MaóEl Consell de Menorca ha presentat aquest dijous la campanya de promoció turística 2021 "Menorca: el que ens agrada sentir", amb l'objectiu de traslladar al mercat estatal i internacional que l'illa és un dels destins sanitaris més segurs d'Europa. D'aquesta manera, ho ha explicat la presidenta de la institució i de la Fundació Foment del Turisme de Menorca (FFTM), Susana Mora: "És una campanya que no va en contra de ningú, simplement volem diferenciar-nos de la resta de competidors, perquè inclús en els pitjors moments de la pandèmia, l'illa ha presentat unes dades sanitàries sensiblement inferiors a la mitjana de l'Estat, així com respecte de les altres illes de les Balears".

En aquest sentit, Mora considera que el fet de tenir una població reduïda d'habitants i gaudir d'una densitat demogràfica dispersa entre municipis, sumat a les bones condicions meteorològiques i la responsabilitat ciutadana, "afavoreix" l'evolució positiva del covid-19 a Menorca. Per a vendre l'illa com a destí sanitari segur, la campanya es divideix en quatre blocs. El primer és un vídeo promocional de llarga duració i sis de curts on es posen en valor el transport, l'allotjament, la seguretat, la restauració, la cultura i el turisme actiu. El segon fa referència a un dossier informatiu en el qual es detalla els aspectes més rellevants i diferencials de la gestió de la pandèmia, els recursos sanitaris i les mesures a ports, aeroports, restaurants i comerços.

D'altra banda, el tercer bloc consisteix a elaborar un informe de covid que evidencia les diferències entre els indicadors de Menorca respecte de la mitjana espanyola i amb la resta d'illes de l'Arxipèlag. Finalment, el quart bloc és un minisite que possibilitarà planejar les vacances a l'illa, des de les mesures que cal prendre abans de viatjar a Menorca fins a una recopilació d'informació sobre els protocols sanitaris durant l'estada. La gerent de la FFTM, Elena Costa, confia a arribar al nombre més gran de potencials clients: "Durem a terme accions a televisió i tres programes a Movistar Plus, a més de continguts en premsa escrita, digital, xarxes socials i la difusió de notes de premsa". El missatge de Menorca preveu obtenir 75 milions d'impactes internacionalment a persones entre 30 i 70 anys amb fills, i parelles entre 25 i 50 anys amb un nivell socioeconòmic mitjà-alt.

stats