Societat 05/07/2021

Cort promociona Palma com a destinació turística "segura" davant 40 mitjans alemanys

La Fundació Turisme Palma 365 ha defensat en una presentació telemàtica amb periodistes que Ciutat està "preparada" per a la temporada d'enguany

ARA Balears
1 min
Un tram de la Platja de Palma a l'inici de la temporada turística d'enguany.

PalmaLa Fundació Turisme Palma 365, dependent de Cort, ha presentat Ciutat davant 40 mitjans de comunicació alemanys com una destinació "segura" i "preparada" per la temporada d'enguany. "A poc a poc recupera la normalitat", ha dit el gerent de l'entitat, Pedro Homar, durant l'esdeveniment, segons ha informat aquest dilluns el Consistori.

La presentació telemàtica, organitzada per l'agència de comunicació que té la fundació a Alemanya, Global Communications, ha comptat amb la presència d'una quarantena de mitjans, com ara Trade FVW, la ràdio Antenne Frankfurt, ReiseTravel i Blue Planet TV.

Homar ha assenyalat que Ciutat compta amb el 100% de la planta hotelera oberta, mentre que la Platja de Palma compta amb 80 hotels en funcionament, una xifra que suposa el 74% respecte del total d'allotjaments turístics de la zona.

El gerent ha dit en la presentació que Palma està "totalment preparada per afrontar la temporada d'enguany", i ha destacat la feina feta per la fundació durant l'hivern mitjançant la campanya de promoció turística "Palma, tan a prop com sempre, però més a prop que mai".

Els mitjans alemanys presents en la reunió s'han interessat especialment per les restriccions contra el coronavirus que es mantenen vigents a Palma, així com per les mesures que s'han de tenir en compte a l'hora de viatjar a Mallorca.

stats