Asnimo llança una campanya de 'crowfunding' per equipar pisos per a persones amb síndrome de Down

Ja s'han obtingut 12 mil euros, gràcies al donatiu realitzat per l'Obra Social La Caixa, un col·laborar actiu 

L'associació Asnimo llança juntament amb Caixabank una campanya de 'crowfunding' per ajudar a l'adaptació dels seus habitatges supervisats.

L'objectiu de la campanya, que es promou des de les oficines de Mallorca, és que la població participi, mitjançant donatius solidaris, a fer realitat la millora dels habitatges supervisats per persones amb síndrome de Down o amb altres discapacitats similars.

L'objectiu primer és aconseguir 24 mil euros dels 35 mil necessaris perquè la Fundació Asnimo pugui adaptar els pisos. "És una oferta perquè els nostres usuaris tinguin la possibilitat de disposar d'una segona llar on hi haurà a la seva disposició personal qualificat que els faciliti el dia a dia de la manera més autònoma possible", explica Tolo Márquez, director d'Asnimo.

Ara per ara la fundació té 26 places concertades distribuïdes en quatre habitatges i que estan obertes els 365 dies de l'any. Allà, els professionals de l'entitat treballen per promoure el desenvolupament i l'aprenentatge de tots els residents i per millorar, així, la seva qualitat de vida i integració social.

L'Obra Social La Caixa ja ha fet una aportació de 12 mil euros al projecte. A més, Caixabank ha facilitat a Asnimo la plataforma de recollida de fons. L'objectiu de la campanya és aconseguir els 12 mil euros restants d'aquí al 31 de gener, a través dels donatius de qualsevol ciutadà o empresa que pot fer al portal de CaixaBank www.caixabank.com, als caixers automàtics i a les oficines de CaixaBank i a la web d'ASNIMO www.fundacionasnimo.org.

EDICIÓ PAPER 09/12/2018

Consultar aquesta edició en PDF