Publicitat
Publicitat

Audiències

La pròrroga de la Supercopa supera els 1,4 milions d'espectadors entre TV3 i Antena 3

El canal públic va imposar-se clarament al d'Atresmedia durant tot el partit

Aquests van ser els programes més vistos d'aquest dimarts a Catalunya:

Programes de 'prime time' més vistos

  1. Pròrroga Supercopa d'Europa: Barça-Sevilla (TV3): 894.000 / 37,7%
  2. Supercopa d'Europa: Barça-Sevilla (TV3): 797.000 / 38,0%
  3. Post Supercopa d'Europa: Barça-Sevilla (TV3): 757.000 / 36,4%
  4. Pròrroga Supercopa d'Europa: Barça-Sevilla (Antena 3): 538.000 / 22,7%
  5. Post Supercopa d'Europa: Barça-Sevilla (Antena 3): 375.000 / 17,4%

La pròrroga de la Supercopa d'Europa, que va permetre al Barça endur-se el primer títol de la temporada en imposar-se al Sevilla per 5 gols a 4, va tenir aquest dimarts 1.432.000 espectadors i un 60,4% de quota de pantalla entre TV3 i Antena 3. El temps extra va superar, per tant, les xifres dels 90 minuts de partit, que havia reunit 1.144.000 persones i havia obtingut un 54,5% de 'share' sumant també el resultat de les dues cadenes. En tots dos casos –igual que també durant el postpartit– la cadena preferida pels catalans va ser TV3: durant el partit va tenir 797.000 seguidors i un 38% de quota, més del doble que Antena 3, que es va quedar amb 347.000 persones i un 16,5%, i a la pròrroga es va enfilar fins als 894.000 espectadors i el 37,7%, mentre que Antena 3 en tenia 538.000 i un 22,7%. El canal públic va mantenir el primer lloc fins passada la mitjanit gràcies al 'Zona Champions', que va tenir 228.000 espectadors i una quota del 15,6% entre TV3 i l'Esport3.

Informatius més vistos

  1. 'Telenotícies migdia' (TV3+3/24): 524.000 / 31,2%
  2. 'Telenotícies comarques' (TV3): 313.000 / 23,5%
  3. 'Informativos Telecinco 21.00' (Telecinco): 184.000 / 9,1%

El 'Telenotícies migdia' va ocupar el cinquè lloc del rànquing del dia i va ser l'emissió més vista deixant de banda la Supercopa. En canvi, el del vespre –que es va avançar una hora precisament a causa del partit– es va quedar amb 170.000 espectadors i un 14,1%. L'informatiu nocturn de Telecinco va ser el més vist de la seva franja, i malgrat competir directament contra el futbol va reunir 184.000 persones i va fer un 9,1% de 'share'.

Programes més vistos a la tarda

  1. 'El secreto de Puente Viejo' (Antena 3): 270.000 / 20,6%
  2. 'Unitat d'investigació' (TV3): 239.000 / 15,4%
  3. 'Amar es para siempre' (Antena 3): 211.000 / 14,1%

Programes més vistos al vespre

  1. '¡Ahora caigo!' (Antena 3): 199.000 / 18,1%
  2. 'Pasapalabra' (Telecinco): 164.000 / 11,0%
  3. 'Las reglas del juego' (Cuatro): 148.000 / 13,4%

Programes matinals més vistos

  1. 'El programa del verano' (Telecinco): 60.000 / 14,4%
  2. 'Peppa Pig' (Clan): 53.000 / 12,1%
  3. 'L'entrevista de l'estiu' (TV3): 42.000 / 10,5%

Programes més vistos al migdia

  1. 'Las mañanas de Cuatro' (Cuatro): 152.000 / 17,1%
  2. 'La ruleta de la suerte' (Antena 3): 146.000 / 16,0%
  3. 'Cámbiame' (Telecinco): 141.000 / 8,8%

Canals més vistos del dia

  1. TV3: 20,5%
  2. Antena 3: 13,7%
  3. Telecinco: 9,2%
  4. Cuatro: 8,7%
  5. La 1: 4,5%
  6. La Sexta: 4,4%
  7. FDF: 3,4%
  8. Neox: 3,1%
  9. Mega: 2,3%
  10. La 2: 2,2%
Postveritat
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT

EDICIÓ PAPER 10/12/2017

Consultar aquesta edició en PDF