Societat 26/07/2022

La FFTM destina 127.000 euros per a patrocinis que difonguin la marca Menorca

Les iniciatives són aquelles que contribueixin a millorar la competitivitat, l’atractiu, la qualitat, la diversificació i la desestacionalització

Iván Martín
1 min
La presidenta Susana Mora en una imatge d'arxiu.

MAÓLa Fundació Foment del Turisme de Menorca destina un total de 127.000 euros per a patrocinis d'iniciatives privades i que tinguin l'objectiu de consolidar la marca Menorca i la desestacionalització de l'oferta turística.

La convocatòria es va obrir el passat mes de desembre de 2021 amb tres línies d’actuació diferenciades: esdeveniments esportius, culturals i gastronòmics. El pressupost dedicat a iniciatives esportives es va esgotar, mentre que el reservat per a activitats culturals i gastronòmiques va restar disponible fins al 30 de juny. Tal com estableixen les bases de la convocatòria, aquest romanent es pot destinar a atendre noves sol·licituds de qualsevol de les tres línies esmentades.

Les iniciatives objecte d’aquest patrocini són aquelles que contribueixin a millorar la competitivitat, l’atractiu, la qualitat, la diversificació i la desestacionalització de l'oferta turística de Menorca.

La convocatòria està destinada únicament a projectes que es desenvolupin entre l’1 de setembre i el 31 de desembre del 2022, que es duguin a terme a Menorca o que facin promoció de l’illa fora del territori insular. El termini per a la presentació de propostes està obert fins al 30 de setembre de 2022 o fins a exhaurir el pressupost.

stats