Coca-Cola presenta a Mallorca la seva nova ampolla de 8 unces pensada per a l'hostaleria

Coca-Cola reuneix els hostalers de Mallorca per presentar-los, en exclusiva, el nou envàs inspirat en l'ampolla original de 1915 anomenada Contour

Ara Balears
08/07/2015

PalmaRestauració Mallorca i Coca-Cola Iberian Partners es donen la mà, un cop més, per aconseguir un objectiu comú compartit des de fa anys: "millorar i augmentar la prosperitat i el benestar del sector de l'hostaleria".

I precisament per aconseguir aquest objectiu, Coca-Cola ha presentat aquest dimecres 8 de juliol a Restauració Mallorca, a la seu de la CAEB, el nou envàs de vidre creat "des de i per al" sector. Una ampolla inspirada en l'original Contour de 1915 en què s'han invertit més de 43 milions d'euros amb l'objectiu d'oferir als hostalers un producte únic i en exclusiva per al seu sector.

Cargando
No hay anuncios

Un sector clau que només a Balears es tradueix en més d'11.000 establiments de restauració i a l'Estat espanyol arriba a la xifra de 300.000 bars que, al seu torn, donen feina a més d'un milió de persones. Des de Restauració Mallorca valoren "molt positivament" aquesta nova iniciativa de Coca-Cola encaminada a reactivar el consum en bars i restaurants.

El fet que Coca-Cola hagi creat "un producte únic per als restauradors és una mostra més de la bona sintonia que hi ha entre el sector i la companyia", segons ha declarat Alfonso Robledo, president de l'Associació de Bars, Restaurants i Cafeteries de Mallorca . "Es tracta d'una cosa molt positiva perquè demostra el suport de la marca cap al nostre sector, ja que no només creen l'ampolla, sinó que a més s'encarreguen de tota la promoció per aconseguir que la gent freqüenti més els bars i això no té preu", ha conclòs Robledo durant la presentació de l'envàs.

Cargando
No hay anuncios

El projecte té com a objectiu, tal com ha declarat Biel Mulet, cap de Comunicació de Coca-Cola Balears, "aportar valor i contribuir a l'avenç i millora dels negocis i, per tant, de l'economia del país". "Volem i hem d'adaptar-nos als nous temps perquè els consumidors ens demanen innovació i nosaltres responem amb un envàs modern, més lleuger i amb major capacitat", ha conclòs Mulet.

Una nova ampolla inspirada en la iconicitat de l'ampolla original

Cargando
No hay anuncios

La nova ampolla de Coca-Cola és una aposta per la innovació, inspirada en la iconicitat de l'ampolla original. Un envàs que substituirà els 180 milions d'envasos de vidre de 200 ml que fins ara es proveïen a l'hostaleria a l'Estat espanyol per un nou envàs de 237 ml més lleuger, estilitzat, modern i atractiu per als consumidors. Un nou envàs que arribarà a més de 200.000 hostalers amb una previsió de més de 60 milions de transaccions addicionals a l'any.

Es tracta de la culminació d'un projecte que la marca va iniciar fa 5 anys i que avui es tradueix, no només en la posada en circulació d'uns 180 milions de nous envasos, sinó també en l'adaptació de les línies de fabricació, en 14 noves etiquetadores per a les plantes d'Iberian Partners, així com en una àmplia campanya de comunicació de suport a l'hostaleria sense precedents, Beneïts Bars, que inclou milions de premis i més de 300 vehicles de la flota adaptats i customitzats.

Cargando
No hay anuncios

A la presentació hi han acudit una gran part dels restauradors de Mallorca, així com el president i el vicepresident de l'Associació, Alfonso Robledo i Paco Martínez respectivament, i per part de Coca-Cola Iberian Partners a Balears, el seu cap de Comunicació Biel Mulet i el cap de Vendes insular de la companyia, Joaquín Rodríguez.