TURISME

Cort fa cursos d'espanyol a periodistes estrangers per fomentar el turisme

La Fundació Turisme Palma 365 forma professionals anglesos i irlandesos perquè coneguin la ciutat

La nova estratègia de l' Ajuntament de Palma per promocionar el turisme a la ciutat consisteix a ensenyar castellà a periodistes estrangers. La Fundació Turisme Palma 365 ha organitzat un dels seus dos viatges de premsa anuals per donar a conèixer la ciutat a professionals, en aquest cas anglesos i irlandesos.

Durant la setmana, els periodistes han conegut, segons l'Ajuntament, "l'oferta completa de què disposa la destinació tot l'any", a més de fer un curs intensiu d'espanyol en una acadèmia de la ciutat. Així, la fundació vol fomentar el turisme idiomàtic (aquell que fan les persones quan viatgen a un país per aprendre'n la llengua).

Es tracta d'una activitat que duu, en l'àmbit estatal, mig milió de persones cada any. Els visitants que arriben a les Balears per aquest motiu només en suposen l'1% del total, mentre que suporten el 20% de tot el turisme que arriba a Espanya. Segons l'Ajuntament, els turistes idiomàtics gasten, de mitjana, 2.300 euros per unes estades que oscil·len entre les dues i les quatre setmanes.

La Fundació Turisme Palma 365 vol també organitzar pròximament un viatge "de familiarització d'agents de viatges per conèixer l'oferta idiomàtica de la ciutat", amb la col·laboració de la Fedele (la Federació d'escoles d'espanyol com a llegua estrangera). 

EDICIÓ PAPER 07/12/2019

Consultar aquesta edició en PDF