Societat11/03/2022

Menorca es promociona al mercat alemany com a destinació sostenible

Destaca com a atractiu el mandat de Regió Europea de la Gastronomia

Iván Martín

MAÓLa Fundació Foment del Turisme de Menorca (FFTM) ha promocionat l'illa a la trobada prèvia a la fira ITB Berlín, amb l'objectiu d'exposar el patrimoni històric, gastronòmic i l'entorn natural.

Menorca, conjuntament amb la resta d'illes de les Balears, s'ha presentat sota el lema 'Illes Balears, experiències com a noves oportunitats', tot i que ha traslladat un missatge que la diferencia d'altres destinacions, emfasitzant l'aposta per la sostenibilitat. Entre les potencialitats que la FFTM promociona destaca el mandat de Regió Europea de la Gastronomia, la candidatura de Menorca Talaiòtica a Patrimoni Mundial de la Unesco, el Camí de Cavalls, el turisme actiu i la distinció de Reserva de la Biosfera, així com la de destinació Starlight, d'observació d'estrelles. A més, sense oblidar un dels atractius per al turisme teutó, l'oferta de sol i platja.

La FFTM assistirà pròximament amb Turespaña a la fira IMEX, un certamen destinat al turisme de reunions, negocis, conferències i exposicions que es fa a Frankfurt entre el 31 de maig i el 2 de juny. Les accions promocionals a Alemanya es complementaran amb campanyes directes a diverses plataformes digitals. L'ens públic ha recordat que, a partir de l'abril, l'aeroport de Menorca tindrà connexions directes amb cinc ciutats alemanyes: Frankfurt, Colònia, Munic, Lübeck i Düsseldorf.