Turisme

Cort cerca més turistes al Canadà i Abu Dhabi

L'Ajuntament vol reforçar la Platja de Palma com a "referent" turístic

17/11/2025

PalmaEl patronat de la Fundació Turisme Palma 365 –el presideix el batle de Palma, Jaime Martínez– ha aprovat aquest dilluns el pla d'actuació de 2026, que cercarà més turistes i consolidar mercats com el Canadà i Abu Dhabi, segons ha informat l'entitat mitjançant un comunicat, en el qual assenyala que cal aprofitar les noves rutes directes que s'han obert amb aquests mercats. Cort vol també reforçar la Platja de Palma com a "referent" turístic.

El pressupost d'aquest organisme per a l'any que ve serà d'1.529.070 euros, 100.000 més que el 2025. El gerent de la Fundació, Pedro Homar, ha destacat que aquest organisme mantindrà una línia "continuista" l'any que ve i ha explicat que es prioritzaran les actuacions per impulsar la temporada mitjana i baixa, la integració de l'activitat turística amb els residents (sense concretar-ne cap mesura), l'accessibilitat universal i la digitalització de la destinació. Amb aquest pressupost, es farà promoció turística a mercats estratègics, projectes de qualitat turística, iniciatives de turisme accessible i s'actualitzarà el portal visitpalma.com, assenyala el comunicat de l'Ajuntament de Palma.

Cargando
No hay anuncios

Homar també ha remarcat els acords que s'han assolit amb Afedeco, Pimeco, la patronal d'agències de viatges Aviba i Essentially Mallorca. Segons el gerent, "2026 serà un any clau per consolidar mercats d'ampli radi", mentre que el batle Jaime Martínez ha assenyalat que el pla d'actuació "és fonamental per continuar posicionant Palma com a destinació turística sostenible i competitiva". Martínez ha destacat que el Consistori aposta per la cultura, l'esport, la desestacionalització i la innovació per "generar beneficis per al municipi i els residents".