Societat 24/11/2021

El Consell de Mallorca i PIMEM engeguen aquest Nadal la campanya 'Producte local és futur'

Remarquen la necessitat de prendre consciència de la importància de comprar productes fets a Mallorca i pensant en la diversificació econòmica

ARA Balears
2 min
La campanya s'ha presentat aquest dimecres a Palma.

PalmaContinuant amb la campanya 'Local 100%' del 2020, enguany el Consell de Mallorca i PIMEM han variat una mica l'eslògan: 'Producte local és futur'. Tant la institució insular com la patronal volen transmetre a través d'un seguit de productes i uns nins i nines com a models, la necessitat de pensar que el consum local pot donar molta força a la indústria mallorquina. Es tracta, segons PIMEM, "de prendre consciència que, si la indústria té força, es mantenen llocs de feina i, amb vista al futur, diversificam i donam oportunitats als joves que puguin treballar en altres sectors que no siguin només el turisme".

El conseller executiu de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local, Jaume Alzamora, ha assegurat que "promocionar l'economia local és condició imprescindible per a un desenvolupament sostenible de la nostra illa, ja que contribueix a crear llocs de feina dignes i oportunitats per a tothom". Per això, ha remarcat, "la col·laboració entre el Consell i PIMEM és clau, perquè aquests objectius requereixen la implicació de tots i les aliances entre agents".

Per la seva banda, el president de PIMEM, Jordi Mora, ha assenyalat que amb aquesta nova edició de la campanya "es dona continuïtat a una idea troncal dins la patronal; donar suport a la producció local, no com un fet de solidaritat sinó de convicció i fermesa que és el millor i el més necessari per continuar diversificant la nostra economia".

La campanya vol connectar el producte local i el futur representat per uns nins contents de poder compartir aquests elements i gaudir-ne, en aquest cas, a través del joc. El responsable de comunicació de PIMEM, Joan Vives, afirma que "des del principi vàrem tenir clar que havíem de superar la tristesa i l'ambient gris que havia provocat la pandèmia. Volíem transmetre la potencialitat de futur que tenen els nostres productes".

La campanya consta de vuit fotografies on es representa el sector agroalimentari i industrial. Es durà a terme al llarg dels dies que queden de novembre i durant tot el mes de desembre.

stats