Societat 10/03/2020

L'Ajuntament de Palma impulsa un pla específic per promocionar la Platja de Palma entre el mercat alemany

Entre les mesures adoptades, es preveu sumar-se a la Fira de Berlín organitzada pel Consell de Mallorca i reforçar les reserves de temporada alta

Ara Balears
1 min
Un dels moments de la reunió d'avui

PalmaEl batle de Palma, José Hila, ha confirmat aquest dimarts que l'Ajuntament durà a terme un pla específic de promoció turística de la Platja de Palma per promoure el mercat alemany davant la situació del coronavirus. "Lluitarem per tenir un bon estiu, perquè lligat a això hi ha la feina i l'activitat econòmica", ha indicat.

Entre les mesures adoptades per Cort, es preveu sumar-se a la Fira de Berlín organitzada pel Consell de Mallorca els dies 2, 3, i 4 d'abril, així com promocionar la Platja de Palma i Palma entre el mercat editorial de Munic i Hamburg. També es duran a terme campanyes de comunicació específiques com ara una de comàrqueting per reforçar les reserves de temporada alta, viatges amb influencers a la Platja de Palma i una campanya online de brànding de destinació.

Respecte de les conseqüències que la suspensió dels viatges de l'Imserso pugui tenir a la Platja de Palma a causa del coronavirus, el batle ha destacat que en aquesta zona en concret "l'Imserso suma, però no determina la temporada alta". En aquest sentit, la presidenta de la Federació Hotelera de la Platja de Palma, Isabel Vidal, ha afegit que "han estat quatre els hotels afectats" però que encara "és prest per decidir si hi haurà hotels que hagin de tancar, perquè davant una situació d'incertesa com aquesta no es pot ser ni optimista ni pessimista".

Pel que fa a les previsions amb vista a la Setmana Santa, Vidal ha confirmat que per ara són d'un 65% a la Platja de Palma, un 2% menys que l'any passat.

stats