El Mallorca reestructura el seu organigrama

El consell d'administració nomena Tino Martínez com a nou cap de premsa i Joan Serra com a nou director comercial, a més de contractar el bufet Zaforteza com a assessor jurídic

Ara Balears
17/02/2015

PalmaEl Mallorca ha reforçat el seu organigrama amb la incorporació de nous treballadors en les diferents àrees del club. El consell d'administració ha decidit nomenar Tino Martínez com a nou cap de premsa i Joan Serra com a nou director comercial de l'entitat. A més, el bufet Zaforteza advocats s'ha convertit en el nou assessor jurídic del club.

Martínez s'afegeix al departament de comunicació, en el qual treballarà amb Javier Rodríguez, que fins ara desenvolupava la tasca en solitari. "Amb Tino Martínez i Javier Rodríguez el Mallorca disposa de dos professionals de la comunicació de reconeguda experiència. Estic segur que tots dos milloraran la feina que fins ara ha hagut d'assumir Rodríguez en solitari, tasca que, per cert, ha realitzat d'una manera molt positiva. El consell té plena confiança en ambdós", ha destacat el president del club, Utz Claassen.

Cargando
No hay anuncios

Tino Martínez es dedica al món de la comunicació des del 1982, temps en el qual ha desenvolupat diverses tasques. Va començar a la Cadena Ser, passant pels serveis de comunicació del Govern. També ha estat cap de programes d'IB3 Ràdio i actualment era el director del diari digital 'Mallorca Confidencial'.