Economia15/03/2018

Pep Lemon cerca reorientar la comercialització i crear nous productes per tornar el 2019

La seva fundadora, Carme Verdaguer, explica la nova orientació de la companyia local

Lluís Felipe Lorenzo

PalmaPep Lemon ha aturat la producció i la comercialització dels refrescos, però la seva fundadora, Carme Verdaguer, ha assegurat avui dematí que "treballam per tornar a fer la temporada de llimona el proper novembre i comercialitzar la producció d'una altra manera l'any que ve".

Verdaguer ha explicat que l'actual sistema de comercialització i sortida al mercat amb un preu més elevat que els productes importats no és viable i "hem decidit no fer la temporada d'enguany". Malgrat tot, ha indicat que "ja havíem fet més productes, com confitures, i en proposarem de nous".

Cargando
No hay anuncios

Sobre l'anunci de l''adeu', que podria ser, si tot va bé, 'una pausa', ha manifestat que "molta gent i molts de productors s'han posat en contacte amb nosaltres".

Pep Lemon es va acomiadar ahir dels consumidors a través de les xarxes socials. "Hem volgut fer un producte diferent i sostenible i ho hem aconseguit, però el projecte ha arribat a un punt d'inflexió que ens obliga a repensar el sistema de producció i comercialització per poder continuar sent qui som", ha explicat la companyia. Tot i això, afirma que "el manifest de principis renunciables continua vigent".

Cargando
No hay anuncios

Pep Lemon va sortir al mercat exactament el 15 de març del 2014. L’estrena simultània es va fer a només 20 llocs del centre de Palma (Sa Roteta, el Cafè Can Martí, Es Rebost, Xocolat, el Flexas, el Bar Rita, el Bon Lloc, entre d’altres), i les 5.000 botelles de la primera producció es varen esgotar en tan sols deu dies.